Startseite > Bauinfo, Praxis > Dachbeschichtung

Dachbeschichtung

Farbe für Dachbeschichtung & in Österreich

  1. Gerhard
    15.09.2016 um 06:11

    Der Beitrag von P.Grück war mir durchgegangen.
    Nur zum Veeständnis: Eternit-Dach steht für mich immer noch gleichbedeutend mit Asbestzementdach, auch wenn Eternit schon lange asbestfreie Faserzementprodukte anbietet.

    Dementsprechend meine Ursprungsfrage: Thermoshield zur Sanierung s- Beschichtung von Asbestdächern?

    Gefällt mir

  2. Das Facebook-Team
    09.09.2016 um 07:43

    ThermoShield energiebesparende verf hat Baufüsicks Link geteilt: „Video: Dakrenovatie met ThermoShield TopShield. Resultaat: een aangenaam koel en comfortabel binnenklimaat (zonder airco) én de 30 jaar oude woning ziet er weer uit als nieuw! De levensduur van deze Oostenrijkse dakbedekking is met TopShield minimaal 10 jaar verlengd. Op dit grijze dak weerkaatsen ca. 28 miljoen gevacumeerde microscopisch kleine keramische bolletjes per m² geverfd dak het zonlicht en de warmte voor 80%. Het dak en de woning warmen daardoor niet of nauwelijks op. Kampioen TopShield wit reflecteert 86% en laat daarmee de reguliere witte verf ver achter zich… TopShield is ongeëvenaard; de GREENGUARD Gold gecertificeerde milieuvriendelijke verf vormt in iedere kleur(!) een krachtig HITTESCHILD dankzij ruimtevaarttechnologie van NASA. TopShield hecht uitstekend op dakpannen, bitumen, beton, keramiek, kunststof en metaal. Er geldt een hellingpercentage van minimaal 6%. TopShield is verkrijgbaar in onze webshop vanaf €97,50 (5 ltr) http://www.thermoshield.nl/winkel-pagina/“

    Gefällt mir

  3. Bmst. Ing. Dipl.-Ing.(FH) Peter Grück
    07.09.2016 um 08:50

    Wenn es gut und richtig gemacht wird kostet die Beschichtung soviel Geld wie eine neues Welleternitdach.
    Aus der Erfahrung vieler Begutachtungen von hagelgeschädigten Dächern abgeleitet.
    PG

    Gefällt mir

  4. Gerhard Nordsieck
    07.09.2016 um 08:10

    Hallo!
    Habe ich das richtig verstanden: Beschichtung von Well-Eternit?
    G.

    Gefällt mir

  1. No trackbacks yet.

Schreibe einen Kommentar

